Jeśli obawiasz się, że prowadzenie sprzedaży w internecie jest dla ciebie zbyt skomplikowane, albo uważasz, że nie jesteś w stanie prowadzić sprzedaży wielokanałowej, skorzystaj z programu Apilo. Czym on jest? Apilo to nowa odsłona systemu ErpBox, który wielu przedsiębiorców działających w branży e-commerce doceniło za skuteczność i realne wsparcie w sprzedaży online.
Aż 80 proc. Polaków robi zakupy online!
Coraz więcej osób, które myślą o pracy w handlu, stawia na e-commerce. Jedni wybierają model, który całkowicie jest oparty o sprzedaż online, inni próbują e-handel łączyć z tym tradycyjnym stacjonarnym. Dlaczego? Bo jeśli chcą utrzymać sprzedaż na odpowiednim poziomie, nie mają innego wyjścia, ponieważ aż 80 proc. Polaków robi zakupy w sieci.
Najczęściej w internecie kupuje się ubrania, obuwie oraz sprzęt elektroniczny. Nie oznacza to oczywiście, że osoby działające tylko w tych branżach mogą sprzedawać online. Rozwój technologii, ale też ogólne szybkie tempo życia, sprawia, że coraz więcej osób w internecie kupuje nawet takie produkty, jak: suplementy diety, meble, narzędzia czy leki. Dlatego prowadzenie sprzedaży przez internet, czy to całkowitej, czy częściowej, jest opłacalne.
Wielu jednak się na nią nie decyduje, uważając ją za zbyt skomplikowaną i czasochłonną. Z myślą o takich osobach, ale także i o tych, którzy już działają w branży e-commerce i chcą poprawić swoje wyniki sprzedażowe, powstał program Apilo. Czym on jest? Apilo, nowa odsłona systemu ErpBox, to narzędzie, które w nowoczesny sposób wspomaga zarządzanie sprzedażą.
Co na tym zyskasz?
Możliwość obsługi sprzedaży wielokanałowej, która jest dziś kluczowym elementem strategii sprzedaży online. Oczywiście, aby takie rozwiązanie zadziałało, potrzebne jest odpowiednie wsparcie i system zarządzania, jak właśnie Apilo, który ułatwi stworzenie pomyślnego schematu na wielu kanałach tak, aby uzyskać najwyższy poziom satysfakcji klientów.
Marketplace Managera, który pomoże ci nie tylko zarządzać e-sprzedażą na Allegro czy Amazon, ale także na takich platformach, jak: Empik, Shopee, Erli czy OLX. Korzystając z Apilo dostajesz dedykowane narzędzie do każdego systemu sprzedaży, dzięki czemu z łatwością przyśpieszysz realizację zamówień oraz poprawisz poziom obsługi klienta.
Automatyzację procesów sprzedaży i wysyłki. Dlaczego to w branży e-commerce takie ważne? Część procesów w sprzedaży wysyłkowej jest powtarzalna. Zamiast marnować na to czas i wykonywać te prace za każdym razem ręcznie, można to „zlecić” platformie Apilo. Co się zyska? Przede wszystkim więcej czasu, który można spożytkować np. na dopracowanie obsługi klienta czy analizę rynku, aby poprawić wyniki.
Łatwe zarządzanie stanami magazynowymi. Apilo to doskonała alternatywa od tabelek w różnych plikach. Oczywiste, że im większy biznes, tym liczba danych rośnie, dlatego ręczne wypełnianie i aktualizowanie ogromnych arkuszy kalkulacyjnych może się skończyć niechcianymi, poważnymi błędami. Automatyczne zarządzanie cenami i stanami magazynowymi minimalizuje to ryzyko.
Raporty i analizy, na podstawie których dowiesz się, co działa w twoim e-biznesie, a nad czym warto jeszcze popracować. W Apilo tego typu dane generowane są na podstawie wszystkich danych, które trafiają na konto użytkownika.
Korzystając z Apilo możesz rozszerzyć swoją działalność e-commerce także o dropshipping (tak zwana sprzedaż bezmagazynowa). Platforma pomaga w integracji z aż 150 hurtowniami.
Pełne wsparcie ze strony Apilo dla każdego użytkownika platformy. Mając jakiś problem techniczny, można skontaktować się z serwisem poprzez wiadomość e-mail, live czat oraz telefonicznie. Ponadto, Apilo stworzyło szereg materiałów edukacyjnych na temat e-commerce, z których można czerpać, aby rozwijać swój biznes online.
Panel administracji, który jest bardzo przydatnym rozwiązaniem w dużych firmach. Dzięki niemu z łatwością można zbudować różne szczeble dostępu do platformy. Taka opcja pozwala przypisać każdemu pracownikowi odpowiedni rodzaj uprawnień i dostępności. To duże ułatwienie, dzięki któremu można bardziej precyzyjnie koordynować pracą swojego zespołu, przydzielać poszczególne obowiązki czy też monitorować ich realizację.
Usługę fakturowania, która w branży e-commerce jest nieoceniona. Integracja z Apilo zapewnia szybki i prosty sposób wystawiania faktur bez konieczności używania dodatkowych, zewnętrznych programów.
Apilo — nowa odsłona systemu ErpBox
Te wszystkie wyżej wymienione korzyści, to zasługa tego, że ErpBox zdecydował się na zmiany. Dzięki temu oraz owocnej współpracy z Shoper SA powstała nowa, lepsza, dająca większe możliwości platforma do zarządzania e-sprzedażą. Po co? Aby każdy użytkownik mógł sprzedawać więcej przy równoczesnym obniżeniu kosztów oraz oszczędności czasu.
Z Apilo to możliwe, ponieważ marka ta została zbudowana na pięciu filarach rozwoju: automatyzacja, pomoc, integracja, logistyka i oszczędność. Jeśli nie wierzysz w te możliwości, załóż konto na platformie i skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego, który do niczego cię nie zobowiązuje.
Fajna i ciekawa lektura na dzisiaj. Zgadzacie się? Wrzucajcie dalej
To jest doskonałe źródło informacji.