Decyzja o założeniu sklepu internetowego to krok naprzód w zapewnieniu sobie świetnych warunków do prowadzenia biznesu. Przed nami jednak wiele wyzwań – jednym z pierwszych jest wybór silnika, na bazie którego będzie funkcjonował nasz sklep. Jakie czynniki będą istotne w wyborze silnika sklepu internetowego?

Czas i koszty związane z uruchomieniem sklepu internetowego

Jak szybko i za jakie pieniądze będziemy w stanie otworzyć sklep internetowy? To pytania, które z pewnością będą istotne dla każdego przedsiębiorcy, który planuje w niedługim czasie rozpocząć przygodę z biznesem e-commerce. Oczywiście nie zawsze najtańsze rozwiązanie będzie najlepsze, co płynnie wiąże się z kolejnymi czynnikami istotnymi przy wyborze silnika, jednak czas faktycznie może być dla nas kluczowym aspektem.

PrestaShop, z pomocą specjalistów zapewni nam możliwość poprawnego skonfigurowania sklepu w bardzo krótkim czasie. Od pomysłu do gotowego biznesu nie musi minąć nawet tydzień.

silnik sklepu internetowego

Możliwość konfiguracji różnych aspektów wyglądu i konfiguracji

To właśnie bogactwo przeróżnych konfiguracji – czy to graficznych, czy funkcjonalnych stanowi fundamentalny czynnik warunkujący wybór odpowiedniego silnika. Wiele generatorów sklepów jest darmowych, jednak proponują bardzo ograniczone repozytorium szablonów, co w efekcie da nam efekt nijaki i powtarzalny na tle konkurencji.

Jeśli chcemy stworzyć stronę perfekcyjnie oddającą nasze wszystkie potrzeby, zapewniającą szerokie funkcjonalności i możliwość integracji z setkami usług zewnętrznych, wybór PrestaShop może okazać się optymalny.

Możliwość pozycjonowania sklepu internetowego

Każdy silnik sklepu internetowego działa w pewnych ramach konfiguracyjnych, które w dużej mierze wpływają na potencjał pozycjonowania, a co za tym idzie również potencjał do rozwoju naszego sklepu internetowego. Jeśli na poważnie myślimy o tym, by nasz sklep internetowy rozwijał się, warto postawić na silnik sprzyjający dalszemu pozycjonowaniu.

PrestaShop to rozwiązanie, które zapewnia nam wysoką pozycję w rankingach Google przy zapewnieniu odpowiednich działań pozycjonujących. A to z kolei zwiększy sprzedaż i zyski naszego sklepu internetowego.