Gadżety firmowe to dziś podstawa nie tylko dla firm, ale również agencji
Dotarcie do potencjalnego klienta to kluczowe wyzwanie dla firm oraz agencji zajmujących się marketingiem. Sposobów na osiągnięcie tego celu jest wiele. Istotne jednak, aby wszelkie działania były spójne i odpowiednio obrandowane. Gadżety reklamowe też powinny się wpisywać w strategię pozyskiwania klienta. Dlaczego warto je wykorzystywać w komunikacji?
Tanie gadżety firmowe – doskonałe na każdą okazję
Gadżety firmowe to nieodzowny element marketingu w trakcie takich wydarzeń jak prezentacje, spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje czy targi. Tego typu przedmioty to już powoli standard nie tylko w działaniach firm, ale również agencji reklamowych czy zajmujących się PR-em. Dziś trudno wyobrazić sobie markę, która nie rozdaje swoim być może przyszłym klientom gadżetów firmowych. To część strategii budowania wizerunku.
Co ważne, gadżety reklamowe nie wymagają dużych nakładów finansowych. Ich produkcja jest z reguły tania, a dystrybucja, np. w czasie targów czy konferencji, niemal naturalna. Z tego powodu agencje marketingowe w ramach swoich działań powinny zapewnić partnerom tanie gadżety, które uzupełniają działania reklamowe firmy. Nie muszą przy tym uruchamiać własnej produkcji, kupować drogiego sprzętu czy inwestować w oprogramowanie i materiał. Mogą te działania powierzyć profesjonalnej drukarni 3D.
Dlaczego warto wykorzystać potencjał gadżetów promocyjnych?
Gadżet firmowy jest nośnikiem reklamy. Jednak w przeciwieństwie do np. spotów czy kampanii w internecie, jest przedmiotem, który klienci mogą dotknąć, zobaczyć z każdej strony, a do tego po prostu używać na co dzień. Gadżety promocyjne, które są jednocześnie praktyczne, są szczególnie mile widziane wśród klientów. Dzięki drukowi 3D możliwe jest stworzenie takich gadżetów jak długopis, pendrive, otwieracz, mała zabawka czy statuetka. Możliwości są praktycznie nieograniczone. Gadżety firmowe mogą być jednocześnie twórczym rozwinięciem identyfikacji wizualnej, dzięki czemu nazwa firmy, jej logo czy slogan zapadną klientom na dłużej w pamięci. Co za tym idzie, pozwala to zbudować relację z klientami i wzbudzić w nich lojalność względem marki.
Gadżety dla firm drukowane w technologii 3D
Na tym jednak nie koniec. Precyzja druku 3D pozwala stworzyć gadżety reklamowe pełne detali, co z pewnością wpłynie pozytywnie na odbiór wśród obdarowanych osób. Sam gadżet reklamowy może także posłużyć jako swoisty pretekst do pierwszego kontaktu i rozmowy z potencjalnym klientem. Stąd jakość jego wykonania ma tak ogromne znaczenie. Obdarowany klient poczuje się wyjątkowo, jeśli otrzyma faktycznie ponadprzeciętny gadżet firmowy.
Dzięki przedmiotom wysokiej jakości drukowanym w technologii 3D agencje marketingowe i PR mogą zaoferować swoim partnerom do rozdania nie tylko “standardowe” gadżety, ale również rozwiązania na specjalne okazje firmowe, np. premiery produktu, spotkań świątecznych i tym podobnym. W ten sposób firma będzie kreowała swój pozytywny wizerunek nie tylko na zewnątrz, ale także wewnątrz organizacji.
Wiedzieliście o tym? Myślę, że każdy powinien zapoznać się z tym tematem
To jest dokładnie to, czego potrzebuję teraz.
Dla tych niedoinformowanych, ciekawe info o ważnej sprawie